יום ראשון, 24 באוגוסט 2008

עדכוני שבת אחרונה

שבוע טוב!

התעוררנו למזג אויר נפלא ואביבי (שיפור דרמטי מיום שישי), ואחרי שהצטיידנו בבריוש סוף הדרך ובבאגטים חמים (לא לדאוג, שילמנו עליהם עוד ביום שישי), יצאנו ל Bercy, שם יש פארק על שם יצחק רבין (!), פארק מקסים ומגונן כהלכה. תמונות שלא אנחנו צילמנו מצאנו ברשת:

שם עשינו - הפתעה - פיקניק...

משם ממשיכים עוד קצת ומגיעים לכפר הישן של ברסי, שמזכיר מעט את רחוב המייסדים של זכרון יעקב. מדרחוב שיקי של בתי קפה, חנויות, תיירים ואפילו יקב. בול זכרון. רק יותר מתוק והרבה יותר קטן.

חזרנו למנוחת צהרים ו"סעודה שלישית" כבר עשינו בפארק מקסים אחר שנמצא 10 דקות הליכה לכוון השני: פארק מונטסיר - Montsouris. להבדיל מהגנים האחרים, זהו גן יותר "אנגלי" ופחות "צרפתי". לא תמצאו כאן ריבועים של גינון מוקפד אלא יותר טבע (מלאכותי אמנם, אבל טבע), אגם, ברוזים, דשאי ענק (שמותר לשבת עליהם), עצי אדירים ועשרות משפחות וילדים. היה מקסים. בדרך חזרה נשברה העגלה. כנראה גם היא מצביעה ברגליים שצריך לחזור הביתה.


זהו. מחר אחר הצהרים אנחנו כבר בשדה (שארל דה גול), כך שרק נספיק עוד איזה באגט או שניים וסלמתק על פריז לקיץ הזה. הפוסט הבא (ואולי האחרון?) יהיה כבר מהארץ - לוודא שנחתנו בשלום.

ונגיד תודה לכל העוקבים אחר קורותינו, למגיבים, למתעניינים, וגם לאדישים. אנחנו, מכל מקום, נהנינו (בעצם, עדיין נהנים).

תגובה 1:

אנונימי אמר/ה...

משפ' שלו הנחמדה,

תודה רבה ש"הכנסתם" אותי לטיול המשפחתי שלכם. נהניתי מאוד. אתם משפחה נחמדה מאוד. תמשיכו להנות מהחיים ואחד מהשני.

עפרה