יום ראשון, 10 באוגוסט 2008

שבת ראשונה בפריז

שבוע טוב וצום קל (למקפידים). אצלנו הצום יהיה היום ארוך מאוד...
מכל מקום, אצלנו השבת עברה בנעימים. מזג האויר היה מקסים ונעים והחלטנו לטייל לכוון גני לוקסנבורג. מכיוון שלא לקחנו מצלמה, נפרסם תמונה שמצאנו ברשת. זה שלא צילמנו לא אומר שלא נהננו. מאוד.

גני לוקסנבורג הם אי של שקט ציורי בנוף הצרפתי. בבריכת מדיצ'י המתומנת (בתמונה, מול מה שהיה ארמון מדיצ'י והיום הוא מושב הסנאט), נוהגים ילדי פריז להשיט סירות מפרש קטנות ומהירות וזה פשוט תענוג לשבת ולהביט. הילדים התמוגגו וגם אנו. הגברת מריה מדיצ'י, האיטלקיה שהתחתנה בנישואים פוליטיים עם אנרי הרביעי (מלך צרפת) אי שם ב 1594 או באיזור הזה, התגעגעה, למזלנו, לאיטליה מולדתה ובנתה לה (ולנו) את הארמון היפה הזה, הגן והמזרקות. קדימה איטליה.

אחרי כמה שעות בגנים, המשכנו בדרכנו חזרה הביתה דרך הפנתיאון, ונשימתנו נעתקה (טוב, אני מגזים טיפה). חזרנו הביתה עייפים אך מרוצים ושיחקנו "הרמז" בגרסה הצרפתית עד לסעודה המפסקת. היום כנראה מרכז פומפידו. יום באיזי.

4 תגובות:

roni mazaki אמר/ה...

משפחת שלו היקרה,
ראשית כיף לראות שאתם נהנים ועושים חיים משוגעים! וכמובן שכיף לקרוא את החוויות בשפה המליצית והמקסימה שהיא כל כך אתם.
נשמע שהילדים מתוקים מתוקים והטיול המשפחתי מתקדם נפלא.
מצחיק שהיום אתם מתכננים לעשות את מרכז פומפידו כי בזמנו- לפני 6 שנים.. כשאני הייתי בפריז בדיוק בתקופה הזו.. זו גם היתה החלטתי- תשעה באב במרכז פומפידו:) לי זה עבר בטוב ואני בטוחה שכך יהיה גם לכם.
אני "מנצלת" את השבועות הקרובים לחרישה אינטנסיבית..בתקווה שהכל יעבור חלק ואוכל לטוס להודו בראש שקט.
תמשיכו להנות, כולנו חושבים עליכם. שיהיה שבוע מוצלח, רוני

אנונימי אמר/ה...

לעינבר מאת תמרה אני מאוד מאוד מיתגעגעת אילך כיף לך בצרפת ? הטיסה כיפית עינבר אתה בתך יודעה אני אף פעם לא טסתי לחוץ לארץ.תמרה

Dael אמר/ה...

רוני יקרה,
אכן אנחנו נהנים מאד. פריז ממש מיוחדת וכל מקום שמסתכלים אליו רואים אומנות, ארכיטקטורה ואסטטיקה.
בהצלחה רבה במבחנים. תחרשי כדי לנסוע בראש שקט ובשאנטי אמיתי.
נשיקות מעיר האורות
עפרה

אנונימי אמר/ה...

הי רוני
את רוצה לטוס להודו??
לא ידעתי....
לכמה זמן? 3חודשים??????
מתגעגעת
אחינועם:)