יום שישי, 22 באוגוסט 2008

יום שישי אחרון

היום התעוררנו למצג גשם עצבני. עד היום היה מזג אויר נפלא ואביבי או מעט גשם פה ושם, אבל היום הגשם פשוט לא הפסיק. כנראה פריז מבכה את העובדה שאנו עוד מעט (ביום ראשון) מקפלים את הפקלאות וטסים הביתה. מכל מקום, עד חמש אחר הצהרים לא הפסיק הגשם לשניה אחת. הכל נראה אפור ודכאוני. כדי להמלט מהסגריריות הזו, הילדים בחרו לתרגל טיפוס, שוב, הפעם במבנה ייעודי - Antrebloc - לא רחוק מהדירה (התמונה מהאתר הרשמי).
זהו מרכז טיפוס מקצועי, עם עשרות מסלולי טיפוס וגודל עצום של קירות. יש שם גם אוירה מאוד נעימה, בר וכורסאות שנטי, וגם קפה או בירה להורים, ובעיקר ולא מעט מקצוענים שביצועיהם בטיפוס מרשימים מאוד. אני ושני הגדולים הזענו כהוגן שלוש שעות, עד שכמעט ונשרו לנו הידים מרוב מאמץ. והנה תמונה של טיפוס קבוצתי, כהוכחה:


גם הקטן טיפס ונהנה לשים גיר (אבקת מגנזיום) על הידים ולהתלכלך. יש אפילו וידאו, קצת מוזר אמנם, כי רובו צולם על הצד, אבל עדיין אפשר להתרשם מהיכולת של דור העתיד. אפשר לומר שהתאהבנו.


Inbar climbes in Antrebloc from Dael Shalev on Vimeo.

מכיוון שהגשם לא הפסיק, העברנו את השעות שאחר כך במרכז הקניות של Place d'Itali, שממש צמוד אלינו לבית. קניות, אתם יודעים, שלא חלילה נחזור מפריז בידים ריקות... (הערה: המחירים יקרים מאוד בחנויות, חוץ מ TATI, שזה סוג של "שוק הכרמל", אבל יש גם מציאות פה ושם).
זהו, עכשיו הכנות אחרונות לשבת (אחרונה בפריז לקיץ הזה).
שבת שלום ומבורך.

תגובה 1:

אנונימי אמר/ה...

מה? זהו? שבת אחרונה? כבר חוזרים? מה נעשה בלי הכניסה היומית לבלוג שלכם? התרגלנו- לקריאה, לסרטונים, לחופש, לפריז...
האמת היא שאף פעם לא היינו מעודכנים בחיי מישהו מהמשפחה בצורה כל כך אינטנסיבית, מפורטת ומשעשעת.
אנחנו מבקשים שתפתחו בלוג גם מהארץ עם חוויות ותמונות, אנחנו מצידנו מבטיחים לשלוח תגובות.
בינתיים שולחים חיבוקים ונשיקות,
אוהבים- הכהנים