יום ראשון, 7 באוגוסט 2011

סיכום עונג שבת

היום אין תמונות כי היתה שבת כהלכתה.
על הבגאטים שילמנו כבר אתמול והיום קיבלנו אותם טריים וחמים. את ארוחת הבוקר ערכנו בגני לוקסנבורג שאין כמוהם בכל פריז לרוגע ולאסתטיקה, במיוחד בשוליים המערביים של הגן, ליד פסל האיילים. שם שקט ופורח ויפה ונפלא.
המשכנו לכיכר סאן-מישל המפורסמת של הברון אוסמן, ראינו שוב עם מיליון תיירים את חזית כנסיית הנוטרדאם על האי, חצינו לגדה הצפונית וישבנו שעה על החול (!) במסגרת אירועי החוף שעריית פריז מעמידה לרשות הקהל הרחב בכל קיץ: חול אמיתי, כסאות נוח חינם ואוירה של הפנינג נהדר.
משם המשכנו לגן מקסים ומומלץ שהוא הקצה המערבי של האי המרכזי, תחת הגשר Port Neuf. זוהי פינת חמד של ממש ואנו ממליצים לערוך שם פיקניק לתפארת ממש על גדות המים (כדי להגיע צריך ללכת דרך המזח ולא דרך הגן).
משם המשכנו בטיול למיטיבי תרבות ולכת, יד ביד עם ספרו של יאיר גרבוז "פריז תל אביב", שבהחלט משקף את האוירה ומספק שפע של בדיחות ושעשוע.
בסופו של יום, חזרנו לדירה רק בשבע בערב, אחרי יום שלם של הליכות ואינספור פיקניקים ומשחקי בדמינגטון (דרך אגב, בגני לוקסנבורג יש צמד מגרשי טניס חינם, עליהם שיחקנו בדמינגטון עד שבא ז'נדרם ואמר לנו שטניס מותר אבל בדמינגטון אסור. וואלה יופי).
היתה שבת נהדרת וכדי שתבינו מה עשינו גם בלי תמונות, הנה מפה עיקרית (אבל בדרך גם קפצנו לפנתיאון ועוד כמה)


View paris 6-Aug-2011 in a larger map

אין תגובות: