יום שני, 1 באוגוסט 2011

משפחת שלו שוב קורעת את פריז

עברו רק שלוש שנים, ופייר, התגעגענו. ותודו שגם אתם התגעגעתם לבלוג שלנו!!!

האמת, עד אתמול בשעה שלוש, לא היו לנו שום תוכניות להגיע לפריז הקיץ. בקיץ שעבר קרענו את צפון איטליה ואת האלפים הצרפתיים והיה נפלא ומרענן, אבל הקיץ הנוכחי לא היה בתקציב, לא בתכנון, ולא מעשי. אבל באגדות, כמו באגדות, הכל יכול לקרות. אצלנו אין אמנם אביר ואין סוס לבן (אהממ מישהו קרא לי סוס?) אבל יש ספונטניות, תושיה ויוזמה.
הכל החל כשהנסיכה קיבלה אתמול באחת בצהרים מייל בדוור ישיר על טיסות לפריז ב 190 יורו בלבד, מחר (כלומר היום). מיד החלו הגלגלים לנוע והתכניות להירקם. איפה נישן, והאם זה אפשרי מבחינת עבודה, ומה פה ומה שם.
To make a long story short:
עד שהחלטנו ופה ושם - בשש בערב קיבלנו אישור על כרטוס הכרטיסים, בשבע נסענו להביא את הילדים מסבא וסבתא (שם הם היו ביום כיף שבוטל לאור המצב), בעשר בערב התחלנו לארוז ובחמש בבוקר יצאנו לשדה. אנחנו עכשיו על המטוס.

אוקיי. בשורה התחתונה, תומאס, זה ששכרנו ממנו את הדירה הנהדרת הזו לפני שלושה קייצים, יוצא לחופשה רק ביום חמישי, אז חיש קל מצאנו דירה חביבה וזולה להפליא (100 יורו ללילה לכולנו, כולל מצעים והכל). מי שמחפש דירות אני ממליץ על homeliday שכבר שכרנו דרך האתר הזה דירות בכל רחבי אירופה (צרפת, איטליה, ספרד), ותמיד הוא נח לחיפוש ויעיל להפליא. ביום חמישי נעבור לדירה של תומאס עד יום ראשון ובלילה נמריא חזרה. זה יוצא שמונה ימים בול בארץ הבאגטים והיין, המוזיאונים והשיק. שווה.
פארי, אה, פארי,
אז מה בתכנית הפעם? אז זהו, שאין תכנית. ממש אין לנו שום תוכניות. מתי יכולנו להספיק לתכנן אותן? בפעם הקודמת ידענו מה ומי ומתי דיסני ומתי עמק הלואר אבל עכשיו אנחנו ספונטניים עד הסוף. אולי פשוט נשכור אופניים ונשוטט בעיר?
יש למישהו המלצות?
בינתיים ירדנו מהמטוס ברוב טכס:


ואז הגענו לדירה, שלא אכזבה!
והרי תמונות ראשונות:






עכשיו נלך לסופר לקצת קניות ירקות, ביצים ובאגטים, ונצא לחרוש קצת את העיר ברגל, לבדוק שלא הזיזו לנו כאן כלום מהפעם שעברה....


תגובה 1:

דירות בחולון אמר/ה...

נראה לי מגניב שיש יחידת דיור במדינה זרה או בעיר תיירותית. דירה שתמיד אפשר לקפוץ אליה כשמגיעים לנופש. קונים קצת אוכל למלא את המקרר וחוסכים כסף על בית מלון.